fbpx

Is je content nog steeds relevant?

Heb je ook wel eens deze gedachten: "Wie zit er eigenlijk op mij te wachten?"

Of ben je bang wat anderen van je content denken? Soms voelt het alsof je content al gedeeld is, dus waarom zou je het nogmaals delen?

Is je content nog steeds relevant _ TopGemerkt

More...

Is jouw content nog steeds relevant en boeiend genoeg?

👉 Maar weet je, mensen haken niet alleen aan op de inhoud van je berichten. Ze kopen niet alleen je aanbod; ze kopen jouw energie, je uitstraling. Het is als daten: mensen worden aangetrokken tot de vibe en de energie die je uitstraalt.

In een wereld waarin de markt steeds voller wordt en dagelijks nieuwe ondernemers opstaan, is het normaal om te twijfelen aan de relevantie van je boodschap.

Misschien vraag je je af of mensen nog steeds willen luisteren naar wat je te zeggen hebt, of er nog ondernemers zijn die willen groeien met hun bedrijf. Dit kan je laten twijfelen over je plek in deze overvolle digitale wereld. En begrijpelijk hoor!

Maar wat als je besluit dat je nog steeds relevant bent?

Het begint met het innerlijke besluit dat jouw boodschap, expertise en stem waarde toevoegen aan je community. Dit besluit vormt de basis voor actie: strategieën implementeren, zichtbaar zijn, je aanbod promoten en consistente waarde leveren aan je doelgroep.

Hoe kun je ervoor zorgen dat je besluit om relevant te blijven ook daadwerkelijk tot uiting komt in je content?

1. Sta achter je boodschap: 

Geloof en vertrouw in jezelf en wat je te bieden hebt. Claim je expertise en autoriteitsstatus. Durf in de spotlight te staan, want als jij het niet doet, doet je concurrent het wel. Jouw zelfverzekerdheid is aantrekkelijk. Je straalt het uit. Laat dit zien in je content en trek je hiermee echt de juiste klanten aan die bij je passen.

2. Weet wat je doelgroep wilt:

Begrijp wat je doelgroep echt wil, niet alleen wat ze nodig hebben. Speel in op hun diepste verlangens en behoeften om je content gezien, gehoord en erkend te laten worden door je ideale klant.

3. What’s in it for me?

Focus op het eindresultaat dat je biedt in plaats van te verdwalen in de hoe-details van je aanbod. Laat zien welke concrete voordelen je content biedt voor je doelgroep.

4. Bouw aan een community:

Creëer waardevolle interacties en verbindingen met mensen die jouw visie delen. Omring jezelf met een community die niet kan wachten om meer van je te horen.

5. Raadpleeg Google: 

Gebruik Google om de meest gestelde vragen binnen jouw vakgebied te ontdekken. Gebruik deze inzichten om betekenisvolle content te creëren die direct aansluit bij de behoeften van je doelgroep.

6. Meet je impact:

Hou bij welke vragen je krijgt, de reacties in je DM, en welke posts goed presteren. Leer van deze feedback en herhaal succesvolle acties om je impact te vergroten.


👉 Besluit vandaag dat je nog steeds relevant bent. Laat jezelf zien in deze drukke, maar bruisende markt. Besef je dat mensen op JOU en je expertise, jouw hulp, zitten te wachten.

Je hebt unieke energie en waardevolle kennis die je kunt delen. Zolang je blijft geloven in je eigen kracht en doorzettingsvermogen.


>> Heb je niet altijd tijd om content te maken, maar weet je dat het belangrijk is? Doe dan zeker eens mee met mijn content masterclass: in 3 stappen van contentfrustratie naar contentcreatie!  

Stuur me gerust even een DM via INSTA voor meer info. Mijn salespagina wordt op dit moment onder de loep genomen.

En, wat vond je van dit artikel? Laat een reactie achter onder deze post!


Sharing is Caring 🙂


Liefs, Mariska



>