fbpx

9 optimalisatie tips om je blogs up-to-date te houden

Je blogs up-to-date houden. Doe jij dat?

Het is raadzaam om zo één keer per 3 maanden (of welke tijdsbestek je er ook aan geeft) je ‘blogs na te lopen’.

Wat bedoel ik met ‘blogs nalopen’?

Het doorlopen, nakijken, optimaliseren, aanpassen, veranderen, teksten en linkjes toevoegen of verwijderen.

​Kortom er gewoon weer even doorheen lopen. Kijken of je er weer één geheel van kan maken. En waar nodig is, dingen aanpassen.

7 optimalisatietips om je blogs up-to-date te houden - omslag v - TopGemerkt

Zodat je eenheid blijft houden in je communicatie. Maar ook dat je jouw potentiële klant laat zien dat je up-to-date bent met je website als je blog. 

In dit artikel geef ik ​9 optimalisatietips die ik ook toepas als ik mijn blogs weer doorloop. Uiteraard deel ik graag mijn tips met jou, want weet zeker dat jij hier ook inspiratie uit kan halen.

Succes 😉

Lees meer >>

Content inspiratie is er overal en altijd! + 6 tips voor een juiste contentstrategie.

Content inspiratie kan je werkelijk uit ALLES en OVERAL uit je omgeving halen!

​Wist jij namelijk al dat 'alles content is'?

Of beter gezegd: CONTENT IS ER OVERAL EN ALTIJD!

Zo ga ik je via een voorbeeld uitleggen wat ik hiermee bedoel.

Ik haal namelijk ook mijn content inspiratie van en via ondernemers, klanten die ik spreek of uit mijn omgeving. 

​Lees hier meer over in dit artikel!​

Content is er overal en altijd - omslag - TopGemerkt


Lees meer >>

Pakkende content schrijven? Zo doe je dat + 4 tips!

​Pakkende content schrijf je vanuit dat stemmetje in je hoofd. Het is je schrijfmachine!

Schrijf zoals je ‘echt’ bent.

Doe jij dat al?

Content schrijven..

  • ..zoals je écht bent?
  • ​..zoals wie je bent?
  • ..​vanuit een flow?
  • ​..zoals je denkt?
  • ​..zoals je praat?

​Leer (content) te schrijven vanuit dat stemmetje in je hoofd. Want echt, dat stemmetje ​is je schrijfmachine! Die helpt je om ‘echt’ te schrijven zoals je bent. 

​In dit artikel vertel ik je er meer over +​ 4 tips waar je voor jezelf kan starten met het schrijven zoals je praat.

Schrijf zoals je praat - omslag - TopGemerkt


Lees meer >>

Haal jij al klanten uit Social Media? | Deel 3 van 3

​In deze 3-delige blogserie geef ik je meer tips en tools over:

  1. Hoe je voor meer herkenning en vertrouwen kunt zorgen (het opbouwen van merkherkenning).
  2. ​Daarnaast hoe jij er voor kan zorgen dat je 'gezien en gehoord' wordt (oftewel dat je 'zichtbaar bent').
  3. Als derde hoe jij de juiste klanten kan aantrekken op Social Media en voor jouw bedrijf. (werken aan die klantenrelatie en Social Proof status).

Vandaag ​aan de slag met het laatste deel van deze 3-delige blogserie.

Haal jij al klanten uit Social Media - deel3van3 - TopGemerkt


Lees meer >>

Haal jij al klanten uit Social Media? | Deel 2 van 3

​In deze 3-delige blogserie geef ik je meer tips en tools over:

  1. Hoe je voor meer herkenning en vertrouwen kunt zorgen (het opbouwen van merkherkenning).
  2. ​Daarnaast hoe jij er voor kan zorgen dat je 'gezien en gehoord' wordt (oftewel dat je 'zichtbaar bent').
  3. Als derde hoe jij de juiste klanten kan aantrekken op Social Media en voor jouw bedrijf. (werken aan die klantenrelatie en Social Proof status).

Vandaag starten we met deel 2 van de 3.

Haal jij al klanten uit Social Media - deel2van3 - TopGemerkt


Lees meer >>

Haal jij al klanten uit Social Media? | Deel 1 van 3

​In deze 3-delige blogserie geef ik je meer tips en tools over:

  1. Hoe je voor meer herkenning en vertrouwen kunt zorgen (het opbouwen van merkherkenning).
  2. ​Daarnaast hoe jij er voor kan zorgen dat je 'gezien en gehoord' wordt (oftewel dat je 'zichtbaar bent').
  3. Als derde hoe jij de juiste klanten kan aantrekken op Social Media en voor jouw bedrijf. (werken aan die klantenrelatie en Social Proof status).

Vandaag starten we met deel 1 van de 3.

Haal jij al klanten uit Social Media - deel1van3 - TopGemerkt


Lees meer >>

Hoe het voor mij allemaal begon – ondernemersverhaal Mariska Huijnen

Mijn eigen ondernemersreis begon eigenlijk al jaren geleden. Ik merkte dat ik me soms echt anders voelde dan andere mensen. 

Zo ook met drukte om me heen, geluiden maar ook dat ik mij niet altijd goed kon concentreren.

Achteraf bleek dit te komen omdat ik HSP ben. High Sensitive Person, ook wel hoog gevoelig genoemd.

Dit houdt in dat al of een aantal van je zintuigen zoals bijvoorbeeld horen en zien, een verhoogde waarneming hebben (soms wel 10x meer) dan anderen die niet HSP zijn.

Ondernemersverhaal Mariska Huijnen - omslag - TopGemerkt


Lees meer >>
1 2 3
>